Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 147 1.9 JTDM 16v 140hps - избор на масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Аз днес си купих полу-синтетика "Total 7000, 10W40, 5 литра" за 67 лв. + "маслен филтър" за 6 лв. всичко = 73 лв. за колата от подписа...


    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
      Аз днес си купих полу-синтетика "Total 7000, 10W40, 5 литра" за 67 лв. + "маслен филтър" за 6 лв. всичко = 73 лв. за колата от подписа...
      румънско масло... за тия пари щеше да си земеш истинско италиянско Аджип...
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        румънско масло... за тия пари щеше да си земеш истинско италиянско Аджип...
        Напротив, купих го от сигурен човек и е Френско! На кутията също си пише


        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
          Напротив, купих го от сигурен човек и е Френско! На кутията също си пише
          хахаха няма как като завода и е изцяло в Румъния освен ако не си взел някое залежало от преди 2010 г. когато се правеше все още в Франция....
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #50
            На колегата със темата слагай 5 w нещо си 40 -50 какво ти душа иска .Аз на-примерно със малсо спецификация А5 B5 така нареченото флоресцентно масло то е зелено .Важното маслото да е равно или по голямо от изискаване на производителя .Другото е вече робуване на марки или предпочитане
            156 SW 1.9JTD 110ph

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              хахаха няма как като завода и е изцяло в Румъния освен ако не си взел някое залежало от преди 2010 г. когато се правеше все още в Франция....
              Колега, не-знам това дали ще ти докаже, че е от Франция, но ще ти го покажа! Човека от който взимам масло ми е 1-ви братовчед и от както съм шофьор, все от него взимам! Винаги съм бил доволен от маслата който предлага, понеже знам, че са истински, а не някакви ментаци!

              А на колегата по темата бих казал, че много зависи на колко километра му е колата и преди това със какво масло е карана клата (синтетика, полу-синтетика или минерално)! Примерно, ако преди колата е карана със "полу-синтетика" и сега да и сложи "синтетика" не е полезно за двигателя, трябва да си продължи на "полу-синтетика", а след като мине 250 000 км. може да обърне и на "минерално" дори и така. На коли който са над 180 000км. е добре да се слага "полу-синтетика" и по-възможност да се кара със една и съща марка масло, ако колата го приема добре. Аз поне тия принципи си спазвам, но всеки си знае!
              Attached Files
              Last edited by grenlould; d.m.y г., 21:38.


              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                Колега, не-знам това дали ще ти докаже, че е от Франция, но ще ти го покажа! Човека от който взимам масло ми е 1-ви братовчед и от както съм шофьор, все от него взимам! Винаги съм бил доволен от маслата който предлага, понеже знам, че са истински, а не някакви ментаци!

                А на колегата по темата бих казал, че много зависи на колко километра му е колата и преди това със какво масло е карана клата (синтетика, полу-синтетика или минерално)! Примерно, ако преди колата е карана със "полу-синтетика" и сега да и сложи "синтетика" не е полезно за двигателя, трябва да си продължи на "полу-синтетика", а след като мине 250 000 км. може да обърне и на "минерално" дори и така. На коли който са над 180 000км. е добре да се слага "полу-синтетика" и по-възможност да се кара със една и съща марка масло, ако колата го приема добре. Аз поне тия принципи си спазвам, но всеки си знае!
                Това можеш ли да го обясниш? Защо не е полезно да се прави или си го чул на пейката пред блока?
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                  Това можеш ли да го обясниш? Защо не е полезно да се прави или си го чул на пейката пред блока?
                  Не колега, не съм го чул пред блока...
                  Ето намерих ти информацията
                  "Ако автомобила е на около 100-хил. км. и е работил само с пълна синтетика е препоръчително да налеете отново такова масло. За новите двигатели това е задължително правило, защото то осигурява висококачествено смазване и предпазва двигателя.

                  Ако колата е от 100 до 150-180хил.км. можете да продължите със синтетично или да минете към полу-синтетика без това да нанесе вреди на двигателя.

                  Ако колата е над 200хил.км полусинтетиката е препоръчителна, а дори може да минете и на минерално масло, което да уплътни възникналите от износването хлабини. Напълно синтетичното масло става прекалено „тънко“ за автомобили с голям пробег. То може да доведе до „тракане“ в двигателя, течове на масло и дори до по-сериозни аварии.

                  При закупуването на автомобил втора употреба, никога неможем да имаме гаранция за реалният пробег. Често се случва екземпляри на 4-5 години да са навъртяли и над 300хил.км., затова внимавайте с наливането на пълна синтетика в такива коли, независимо как ви убеждават „майстори“ и продавачи. Ако автомобилът е каран дълго време с полусинтетика рискувате наливайте пълна синтетика. Ако сте карали с минерално масло НИКОГА не наливайте пълна синтетика.

                  С увеличаване на изминатите километри сменяйте маслата от синтетично към полусинтетично и след това минерално."
                  И ето източника на тази информация:
                  http://www.autoreview.bg/advice/tech...hiq-avtomobil/


                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                    Колега, не-знам това дали ще ти докаже, че е от Франция, но ще ти го покажа! Човека от който взимам масло ми е 1-ви братовчед и от както съм шофьор, все от него взимам! Винаги съм бил доволен от маслата който предлага, понеже знам, че са истински, а не някакви ментаци!

                    А на колегата по темата бих казал, че много зависи на колко километра му е колата и преди това със какво масло е карана клата (синтетика, полу-синтетика или минерално)! Примерно, ако преди колата е карана със "полу-синтетика" и сега да и сложи "синтетика" не е полезно за двигателя, трябва да си продължи на "полу-синтетика", а след като мине 250 000 км. може да обърне и на "минерално" дори и така. На коли който са над 180 000км. е добре да се слага "полу-синтетика" и по-възможност да се кара със една и съща марка масло, ако колата го приема добре. Аз поне тия принципи си спазвам, но всеки си знае!
                    У франция е офисчетата им завода е само в Румъния
                    Отделно тия глупсоти за километрите не ги пиши другаде че ще ти се смеят Особенно да минеш на минерално масло ужас... после колите били боклук....
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                      Не колега, не съм го чул пред блока...
                      Ето намерих ти информацията
                      "Ако автомобила е на около 100-хил. км. и е работил само с пълна синтетика е препоръчително да налеете отново такова масло. За новите двигатели това е задължително правило, защото то осигурява висококачествено смазване и предпазва двигателя.

                      Ако колата е от 100 до 150-180хил.км. можете да продължите със синтетично или да минете към полу-синтетика без това да нанесе вреди на двигателя.

                      Ако колата е над 200хил.км полусинтетиката е препоръчителна, а дори може да минете и на минерално масло, което да уплътни възникналите от износването хлабини. Напълно синтетичното масло става прекалено „тънко“ за автомобили с голям пробег. То може да доведе до „тракане“ в двигателя, течове на масло и дори до по-сериозни аварии.

                      При закупуването на автомобил втора употреба, никога неможем да имаме гаранция за реалният пробег. Често се случва екземпляри на 4-5 години да са навъртяли и над 300хил.км., затова внимавайте с наливането на пълна синтетика в такива коли, независимо как ви убеждават „майстори“ и продавачи. Ако автомобилът е каран дълго време с полусинтетика рискувате наливайте пълна синтетика. Ако сте карали с минерално масло НИКОГА не наливайте пълна синтетика.

                      С увеличаване на изминатите километри сменяйте маслата от синтетично към полусинтетично и след това минерално."
                      И ето източника на тази информация:
                      http://www.autoreview.bg/advice/tech...hiq-avtomobil/
                      Колега тая статия е писна поне 6-7-8 години тука във форума има тема със техническите харетеристики на маслата .А до колкото до маслото много зависи от двигателя какво състояние ,може и на 120 к километри да гори масло или да има износване като за 300к километри ако е карана колата 100% градско и от зад кормилното устройство. Моята кола е налята със синтетика нищо че на 185к км няма течове и загуба на масло сменено е на 12к км доля съм 100 грама защото е карам колата на максимум на щтеката
                      156 SW 1.9JTD 110ph

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                        Не колега, не съм го чул пред блока...
                        Ето намерих ти информацията
                        "Ако автомобила е на около 100-хил. км. и е работил само с пълна синтетика е препоръчително да налеете отново такова масло. За новите двигатели това е задължително правило, защото то осигурява висококачествено смазване и предпазва двигателя.

                        Ако колата е от 100 до 150-180хил.км. можете да продължите със синтетично или да минете към полу-синтетика без това да нанесе вреди на двигателя.

                        Ако колата е над 200хил.км полусинтетиката е препоръчителна, а дори може да минете и на минерално масло, което да уплътни възникналите от износването хлабини. Напълно синтетичното масло става прекалено „тънко“ за автомобили с голям пробег. То може да доведе до „тракане“ в двигателя, течове на масло и дори до по-сериозни аварии.

                        При закупуването на автомобил втора употреба, никога неможем да имаме гаранция за реалният пробег. Често се случва екземпляри на 4-5 години да са навъртяли и над 300хил.км., затова внимавайте с наливането на пълна синтетика в такива коли, независимо как ви убеждават „майстори“ и продавачи. Ако автомобилът е каран дълго време с полусинтетика рискувате наливайте пълна синтетика. Ако сте карали с минерално масло НИКОГА не наливайте пълна синтетика.

                        С увеличаване на изминатите километри сменяйте маслата от синтетично към полусинтетично и след това минерално."
                        И ето източника на тази информация:
                        http://www.autoreview.bg/advice/tech...hiq-avtomobil/
                        Колега, тоя линк даже няма да направя усилие да го отворя. Живко правилно ти е написал. Моята кола я купих на 170 000 км. Не знам с какво масло са изминати тия километри, но последния "майстор" беше налял 15w40, точно по "логиката" на линка. Естествено не останах очарован. Колата вече има 40 000 км с Аджип 5w40, няма разход на масло, по-тиха е от когато беше с 15 и 10w40, особено сутрин на студено. По логиката на линка това трябваше да е обратното. Има много клипчета на какво стават маслата при ниски температури и какъв им е вискозитета. Колата си е твоя естествено и никой не може да ти каже как да си я караш.
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          У франция е офисчетата им завода е само в Румъния
                          Отделно тия глупсоти за километрите не ги пиши другаде че ще ти се смеят Особенно да минеш на минерално масло ужас... после колите били боклук....
                          Виж, то всеки си преценя, аз ти казвам хората какво са написали, не съм си го измислил аз! Пък ся кой какво ще налива си е за негова сметка, аз не мисля да минавам на минерално масло, определено! То за да минеш на минерално масло, мотора ти трябва да е взел/дал. А за това някой ми се струва, че сериозно се е избъзикал с теб, че Франция не произвежда "Total" масло. Братчеда вече близо 10 години е в тоя занаят и едва ли е по-некомпетентен от теб, поне така си мисля. Извода е, всеки да си кара колата както си иска и с каквото масло си иска и това е, че то винаги се намира някой който да опроваргае дадено мнение, независимо дали е вярно или не, поздрави...


                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                            Виж, то всеки си преценя, аз ти казвам хората какво са написали, не съм си го измислил аз! Пък ся кой какво ще налива си е за негова сметка, аз не мисля да минавам на минерално масло, определено! То за да минеш на минерално масло, мотора ти трябва да е взел/дал. А за това някой ми се струва, че сериозно се е избъзикал с теб, че Франция не произвежда "Total" масло. Братчеда вече близо 10 години е в тоя занаят и едва ли е по-некомпетентен от теб, поне така си мисля. Извода е, всеки да си кара колата както си иска и с каквото масло си иска и това е, че то винаги се намира някой който да опроваргае дадено мнение, независимо дали е вярно или не, поздрави...
                            От как Дачия е собс на рено ELF и Total се правят там в по голямата си част
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              От как Дачия е собс на рено ELF и Total се правят там в по голямата си част
                              Тук съм съгласен с теб, че главно във Румъния ги правят, но и във Франция също, макар по-рядко да се намира в България.


                              Comment


                              • #60
                                Пак сте се почнали!
                                Базите за маслата се правя на две-три места и едното от тях в момента е Румъния. Няма никакво значение дали е правено в Румъния или във Франция, примположение, че са едни и същи мачините и базите.
                                Всеки се опитва да убеждава себе си и другите, че неговата белисима е много капризна на масло и то трябва да бъде точно това, което някой си мку е казал.
                                Маслото трябва да е това, което най-добре понася на конкретния мотор.
                                Първата ми, 1.4 съм я карал само със Селения Голд, като последните 270 000 км със Селения Райсинг. Мотора шсе още не яде масло и има 12.5 компресия.
                                Втория, 1.7 му слагах какво ли не: Голд, Райсинг, 20К, Аджипт 10-40 и ха познайте?
                                Най-добре се чувства с 15-50 родно производство.
                                Това при около 100 км магистрано каране всеки ден.
                                Тия дето ме познават, знаят как карам по магистралите.
                                Сегашната, с 1.4 мотор, поради течове, които имаше, а и нещо не ми харесваше как върви и долях М 10-Д за 2.50 лв.
                                Ей така!
                                Да се троши по-бързо и да си слагам 1.7 звяра.
                                Не знам как, но в момента се оправи, вече не пуши и съвсем задоволително тегли! На магистралата постоянно е между 4 и 5 000 об.
                                Пишете каквото си искате, само не налагайте собственото си мнение, особено за маслата.
                                Убедил съм се, че всеки мотор си има своя душа!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X